עצמאית – הריון בעסק

מזל טוב, את בהריון! ואולי את כבר אחרי הלידה. תשומת הלב שלך מושקעת ב"פרויקט" המשמעותי שנקרא "יצירת חיים", שזולל כל כך הרבה משאבים של זמן, חשיבה, שלא לדבר על אנרגיה וסבלנות אין קץ...

חשבת מה קורה בעסק עם הכניסה להריון? וכשנולד התינוק? מה עולה בגורל הלקוחות? מה עם השיווק והמכירות? ואולי כבר יש לך עובדים ועובדות, ואיך ממשיכים לייצר הכנסות, ולשמור על רווחים? והכי חשוב, מה קורה עם העסק שלך כמה חודשים או יותר אחרי הלידה, כשאת זקוקה לו, וממש רוצה לחזור לפעילות בעסק, להיות משמעותית ולחזור להרוויח כסף?

בדיוק כמו עם ילדים, כל עסק צריך עזרה שונה כדי להמשיך לעבוד ולהרוויח כשאת בהריון ועייפה או אחרי הלידה, וממש, אבל ממש לא פנויה כמו קודם.

יש דרך לטפח ולפתח את העסק גם כשאת בחופשת הלידה. בחירת המסלול המתאים, תעשה בכפוף להרבה מאוד קריטריונים. הגיל של העסק, הצרכים שלו ושל הלקוחות, המודל העסקי, ודפוסי העבודה, אבל לא רק. הרי העסק הוא יציר כפייך, את חלמת והקמת אותו בדמותך ובצלמך, וחשוב שהוא ישמור על דמותו ועל הסטנדרטים שלו גם בתקופה הזו.

לידה של תינוק חדש, ולא רק בפעם הראשונה, משפיעה על הצרכים שלך ושל בני הבית וגם על רצונותייך. טווח האפשרויות והדרך למציאת המסלול המדויק לפיתוח העסק ולגידול התינוק משתנים בהתאם למשך הזמן שנשאר לך עד סוף חופשת הלידה.


באיזה שלב את?

מתכננת הריון בעסק

מתכננת הריון בעסק

"האמת שאני כבר ממש רוצה עוד ילד אבל אני עצמאית, ואני מפחדת על העסק אז אני דוחה את ההריון" המשפט

כבר בהריון בעסק

כבר בהריון בעסק

עכשיו כשאת כבר בהריון, העסק שגידלת, ממש כמו תינוק, צריך להיערך לשינוי שעומד להתרחש, הוא צריך להתבגר ואת נדרשת לנהל

לקראת לידה בעסק

לקראת לידה בעסק

אם את כבר ממש לקראת הלידה, וזו הפעם הראשונה בה את באמת מתפנה להתמודד עם השינויים שעתידים לבוא עלייך ועל

אחרי לידה בעסק

אחרי לידה בעסק

את כבר בבית, אחרי הלידה, מתחילה להסתגל לעובדה שאת אמא, מתחילה לקלוט את השינוי הגדול בחיים שלך ושל כל המשפחה.